miercuri, 30 iunie 2010

Asta e uşor să scrii.NIMIC


Păi..da.M-am gândit că nu prea am scris nimic de ceva zile....
Şi uite cum trece vacanţa..Sunt zile în care chiar nu fac nimic..Sau e monotonie..chiar dacă în unele zile se poate întâmpla şi ceva special..Dar sunt inchise aceste lucruri speciale totuşi într-un glob al monotiniei..Şi uite aşa trece timpul..Nefăcând nimic marcabil..Arghhh.Mă enervează că îmi uit ideea!
Aşa,vorbeam de trecerea timpului..Uite,chiar şi acum pierd timpul.Dacă ar fi să zic ce am făcut in aceste 2 sau 3 săptămâni de vacanţă..argh!Nici nu mai am noţiunea timpului.Păi..lista:.....NIMIC.
Sună bine.Şi ştii,toţi întreabă:"Ei,şi cum e în vacanţă?"Atunci îmi vine să strig "NAŞPAAAA!"Preferam să merg la şcoală..Măcar aveam ceva de făcut..
Vai frate!Nimic nu am făcut.Mă sperii!Sper să iasă mâine cum vreau..Să fac ceva.Şi ştii,nici nu ştiu ce simt..E înnorat..Nici nu simţi că e vară..Eu cred că am ceva..Nu,nu cred că am nimic în cap.Chiar nu pot să spun acum:"Sunt fericită în acest moment." ori "Sunt îndrăgostită în acest moment."
Chiar nu ştiu ce simt..Şi parcă totul e gri.Nimeni nu are chef să vorbească,nimeni să iasă..NIMIC.
Mmm:-?Cred că aşa ar trebui să se numească postarea asta.NIMIC
A apărut deja de trei ori în ea.Şi la naiba şi cu netul ăsta!După ce scriu câteva litere,poc,se blochează şi apoi deodată,apare propoziţia scrisă acum câteva momente,toată odată.Şi la naiba şi cu lumina!E întuneric deja..şi..ce am făcut azi.E simplu:)NIMIC..a patra oară..cuvântul...NIMIC.Şi acum a cincea..Cred că am scris deja..destul.E prea plictisitor să fac chiar şi asta...
P.S:Am scris chiar mult!:-?

3 comentarii:

  1. nimic!:))mhh vara asta inainte o asteptam cu nerabdare si acum ca a venit ma plictisesc

    RăspundețiȘtergere
  2. vaai, te înțeleg perfect. și oricum, nu știu cât se poate numi "vara asta" vară. ploaie, tunete, fulgere, grindină , inundații. vară de căcat. nici de ieșit in oraș nu am chef. =[

    RăspundețiȘtergere