miercuri, 23 iunie 2010

Şi azi plouă..


Da..Ploua.Acum s-a oprit.Dar prefer să plouă.Îmi place mult când plouă.Iahhhhh.După ce am mâncat m-am gândit la un desert..şi cum nu mai am nimic dulce pe aici am luat nişte dulceaţă într+un pahar.Dar e dulce al naibiiiiiiiii!Mai dulce decât dulcele,decât zahărul:-s.Mă ustură gâtul de la ea!Ar fi mers cu nişte biscuiţi simpli..dar nu sunt.
:|Este acum una la pro tv care povesteşte moartea căprioarei şi tot spune fraza"Da,da,trebuiau banii restituiţi înapoi."Toţi inculţii şi toţi proştii ajung vedete:|
De ce nu poţi să găseşti nimic normal la televizor?:|
Cred că asta se întâmplă numai în România:
Manele/Telenovici/POLITICĂĂĂĂ/Scandal/Ştiri de scandal/Reclame/Muzică naşpa/Politică/Fotbal:|.
Şi filme..nu ştiu de când nu am mai văzut un film calumea la tv.Sunt vreo 2+3+4 canale normale.Hallmark,HBO,eu tv,Axn...şi cam atât cred.
Mai erau si TVR-urile..dar acum sunt naşpa.E numai fotbal şi politică!Şi la ce bun există posturile de sport când tot timpul campionatele importante sunt date la TVR?De ce dracu există o grămadă de programe de sport,când toate meciurile de fotbal sunt date pe TVR?Şi mi se pareo prostie să dea .S-aşa România nu participă.:|Mda..şi uite cum fotbalul ocupă până ce şi blogul meu...
Heiiiiiii.Nu mai plouă:[

8 comentarii: