marți, 31 august 2010

S-a dus şi vara asta


Mda..Azi e ultima zi de vară şi se cam termină şi vacanţa..Memorabilă vacanţă!Din câte am vrut să fac..Până la urmă a rămas nebifată lista.Mare-nu.Tabără-nu.Sulina-nu.Bucureşti-nu.NIMIC.
Şi acum ..ce aş mai putea scrie?Andrada mi-a zis că nu am mai scris de mai mult de o lună..Aş avea ce?Nu cred..Că mi-am rupt mâna şi că am distrus şi mai tare vacanţa..?Nu cred.Singura realizare e aparatul..În rest vacanţa s-a dus plină de seriale.Asta e cea mai bună parte!Nopţi nedormite..cărţi citite.Şi-atât.Chiar nu mai am ce scrie.PAA!

7 comentarii:

  1. deci vreau să zic că te înțeleg perfect. vara asta n-am mers nicăieri și singurele realizări sunt noul meu aparat foto și am cunoscut persoane super. ATÂT.

    btw, îmi face mare plăcere să-ți citesc blogul. <3


    hugs.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine a fost una din cele mai frumoase veri . Şi nu o să o uit prea curând ..
    Acum aş vrea să pot da timpul înapoi :-<

    RăspundețiȘtergere
  3. nici eu nu am facut ceva memorabil vacanta asta :))
    vreau sa inceapa scoala.

    RăspundețiȘtergere
  4. Au..numai pentru mine a fost naspa vacanta?:-s
    Am auzit pe mai multi spunand ca fost minunata..

    RăspundețiȘtergere
  5. Daa, deja s-au dus si 2 luni de toamna :(.
    De ce nu mai scri pe blog? :o3

    RăspundețiȘtergere