miercuri, 16 iunie 2010

Japoniaa.


Iubesc Japonia:o3.Din iarnă,de când am citit Shogun a început să mă interseze şi mai mult Japonia.
Aahh.Aş vrea să merg în vara asta:">Dar e imposibil.
Din Shogun am învăţat destule cuvinte..dar atunci când am citit-o nu m-am gândit să notez cuvintele,aşa că o recitesc:))Sunt şi chestiile alea de la Adevărul parcă,despre repere geografica importante şi le+am cumpărat pe cele cu China şi Japonia.Sunt extrem de bine alcătuite,cu hărţi ale traseelor de metrou din oraşele importante(ăsta e un exemplu minor)sunt foarte bine alcătuite.Apoi..am mai găsit prin bibliotecă o carte cu legende din ţara soarelui răsare.Nu numai că am găsit pot legende frumoase,dar am aflat şi chestii pe care trebuia să le ştiu înante să citesc Shogun,dar şi chestii care nu le-aş fi inţeles dacă nu citeam Shogun:))
Am găsit şi mai multe cuvinte în japoneză şi îmi place atât de mult armonia care predomină la ei,faptul că pun mare accent pe curăţenie şi ordine.Faptul că fac şcoală pentru învăţa cum să facă ceremonia ceaiului(cha) şi cum să aranjeze totul desăvârşit în casă.Faptul că japonezii sunt din caleafara de calmi....şi multe alte chestii care le veţi afla dacă citiţi Shogun;;).
Uite,numele meu in japoneză:
オアーナ.

9 comentarii:

  1. si eu iubesc japoniiaaaa 8->
    enorm ;x

    RăspundețiȘtergere
  2. japonia...mh vrea si eu acolo.da e criza si nu am bani.de ce nimic nu poate sa fie gratis?':((

    RăspundețiȘtergere
  3. si mieee8->
    si eu am facut rost de alea de la adevaru` :>

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie-mi place japonia,si tot legat de ei :X .sunt niste persoane absolut superbe,fata de romani ..:-l
    deci vreau neaparat shogun :D trebuie sa fac rost :D a..te-as ruga ceva:-? lasa ca iti zic pe mess:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place Japonia.
    dar eu mi'am format un fix pe Korea.
    interesanta postare.>:d<
    sper sa ajungi sa vizitezi Japonia.

    ps:Ai vazut yamato nadeshiko shichi henge[j-drama]?

    RăspundețiȘtergere