sâmbătă, 19 iunie 2010

E vară?Este..


Daa.E varăăă.Şi se simte al naibi de tare.E aşa de super totul,normal că e vacanţă,vară.Preferam să merg la şcoală şi să-mi suport minunaţii colegii,pe profesoara de română..decât să-mi pierd valoroase zile din viaţă nefacând nimic.Ieri,deşi era foarte frumos de ieşit nu am ieşit pentru că nu am avut cu cine..azi am avut cu cine,dar a fost dezamăgitor de naşpa!E bine măcar că am avut Shogunul la mine,măcar să mă plictisesc în mod constructiv...Mda,am ajuns la pagina 103:))
Sunt foarte plictisită şi dezamăgită de vacanţa asta şi nu numai..Nici nu pot să stau dreaptă de lene şi plictiseală.Şi cică e vară..când te distrezi în fiecare minut..(asta credeam înainte să luăm vacanţă..)
Da..îmi storc creierii să mai scriu ceva,pentru că văd că am scris prea puţin.Dar zi şi tu.Ce pot să mai scriu?
Da..acum la radio e o melodie"Oh..my love,you kissed me,Oh,you love me"
Aiurea!Chiar aşa,am găsit despre ce să scriu.Nu înţeleg de ce aproape toate melodiile,de orice gen,sunt legate de dragoste.Chiar nu pot să înţeleg!De ce nu cântă natura,care cred că e mult mai demnă de lăudat decât iubirea ta eternă.Care oricum nu e eternă..Cred că treaba asta ţine de comercialitate.Haide să cântăm despre cât de mult ne iubiiiiiiiim.Hai mă,mă lasi?!
Sigur nici cel care cântă melodia,şi nici cel care compune nu iubeşte pe nimeni aşa cum zice melodia 8-)
Okay...alt subiect:))Am citit acum nişte fraze care m-au lăsat fără vorbe!
Uite..că iţi arăt o parte mai impresionantă.
"De câteva luni am o săgeată infiptă în coapsa dreaptă şi de-abia mai merg... De câteva luni sângerez în juru-mi lacrimi de pe lama propriului cuţit, dormind pe cioburi. Cu ochii limpezi vă mint şi mă mint:"Sunt bine!", şi îmi duc pedeapsa mai departe. Stau ispaşită in aceiaşi cameră din cerneală neagră, între patru pereţi simpli, fără ferestre. Stau singură cu un pistol pe masă şi aştept. Am fost condamnată, izbindu-mă de propriile remuşcări şi propria teamă de sfârşit...Şi iată că s-a terminat! Am ajuns să mă înec cu aer, dorindu-mi lacrimi în loc de zâmbete şi atingeri nefireşti…Am ajuns să îmi doresc să mă eliberez şi să ascult sfaturile propriilor gânduri diavoleşti."
Nu-i superb?Chiar dacă e cam sumbru,e genial!

5 comentarii:

  1. vara....vara.caldura nabusitoare iti absoarbee trupul trecator:))).ma pocnit talentrull acum special pentru tine:)).paragraful tau ma inspaimanta.

    RăspundețiȘtergere
  2. hei dar chiar si mie vara mi se pare plictisitoare:-l..n-am chef nici macar sa citesc,nici sa pierd timpu` toata ziua pe mess:O ceea ce e...absolut de mirare:)) n-am chef de nimic:-??.vreau totusi sa stiu la ce liceu sunt:((si ce colegi am :((

    RăspundețiȘtergere
  3. sa stii..nici eu nu am chef sa citesc.
    dar totusi citesc:))

    RăspundețiȘtergere
  4. mhhh plictisor dar totusi a trcut o luna fara sa.mi dau seama

    RăspundețiȘtergere