marți, 15 iunie 2010

E cald şi mă simt ciudat.


Da..E abia 1 şi sunt deja foarte plictisită.Ascult Find me-Boyce avenue şi îmi face şi mai ciudată starea.E foaarte profundă.Şi mă hipnotizează.

Lăsând melancolia..am o mare problemă...Mă ustură faţa de mor!Mai devreme mi-am şters unghiile şi aveam acetonă pe mâini..Mi-am dat cu mâinile pe faţă şi m-a ars cred,nu ştiu dar mă ustură al naibii.

Oh..îmi pare rău că blogul e ceva atât de public..pentru că mi-aş fi scris toate chestiile care le am în cap acum.Oh...dacă mi-ar uşura cineva situaţia...

7 comentarii:

  1. eu credeam ca iar iti e foame:]]
    cand ai inceput : "Da..e abia 1 si ..."

    RăspundețiȘtergere
  2. chitinoaso taci ca si eu vreau acum:-L

    RăspundețiȘtergere
  3. ma..daca ai nevoie de intimitate sa-ti exprimi ce simti ..pur si simplu scrie in word cum fac eu :D sau in jurnal ;;).eu asa fac;;) mai ales cand ma plictisesc:-??

    RăspundețiȘtergere
  4. da..dar in word nu e prea sigur.si am vreo 4 jurn ale incepute=))

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai.....cred ca blog-ul este un loc unde poti spune tuturor ce ai pe suflet:D:D Nu-i asa??:P,,,,,,si aici poti avea intimitate:D, prefa-te ca nimeni nu o sa citeasca!:):P si scrie in continuare ca sa avem noi ce citi, cand nu mai avem bani de carti si nu vrem sa ne ducem pana la biblioteca :D

    RăspundețiȘtergere